vad vil du ha x)

HALLIU!!


nu vill jag bara bäretta jag älskar att rita osv, och jag brukar använda mssa olika program som, gimp,photoshop,paint tux ja,:) men om du gillar att rita osv och är rätt så ny ska du börja med paint x)
sedan när man lite bättre kan man gå upp til paint tux, för dom är det lätta programen, sen när man börja använda lager osv ska man gå till photoshop och gimp


gimp är gratis och kan laddas ner via intenet, men jag tycker inte det är lika bra som photoshop för att photoshop det är lättare att förstå, phoshop är inget rit program som dem andra är det är ett foto program, men man brukar också rita i det.

Jag har snart ritat i kanske 2 år på datorn och använäder mig av en TABLET (ritplatta) som mna kan köpa i äffärer som typ elgiganten, min är inte så stor men räcker, :)


photoshop kan kosta upp till 10.000 koroner men det r för ''proffss'' jag använder mig av photoshop 0.5 och 0.6 dom är bra,!:))


hoppas du lärde dig lite, :)

vet du några mer bra ritprogram skriv då?:) vänta inte hah <3




Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv tack så mycket :)





okej, då ska du gå in på min blogg och läsa under" beställ design" :)

2009-04-23 @ 13:00:54
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0