Sälen ftw!:o

hejsan:)


sälen-söndag
: Njaa, vi harinte gjort så mycket åkt bil i 6 timmar, inte så kul D: . sedan kom vi till våran urr mysiga stuga!:) packade upp osv... noch vi han inte åka,  juste vu hyrde skidor också,!:) och alla var trötta och gick o l oss 9-10 :)


sälen-måndag : Jaa vi började åka skidor, och DET GICK LITE SI SÅDÄRA,:( men men allt gick bra sedan, men det blev lite tråkigt efter ett tag,^^ vi måt  lasange till lunch och fondy till middag,:D  det var en skön dag  men rätt så jobbgt:) la mig 9:20

sälen- idag ( tisdag) ida åkte vi skidor och hade det chill,:D sen i dag ska vi HYRA SNOWBOARD.!:D WIHHU!:
))  vi åkte kl 6-7(kväll) snowboard det var kul men svårt!:) pappa lärde mig lite att åka:D och styra osv svänga, men jag rammlade ofta, men men första gången vare bra:) vädret: 11 + och varmt:) blåsigt lite på toppen sov: vet inte : mat lunch korv och hamburgare och middag: vet int eklockan är 19:45 :o har inte ätit:) ajjaa!:) skirver mera sen


PSPUSUPS!



SAKNAR ER <333 och Jag menanr dej :)) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0