LÖRDAG + SÖNDAG

Hejsan, förlåt att jag har blivit så dålig på att skriva blogg in lägg, men nu ska jag göra ett,


IGÅR- igår så var jag hemma och rensade HELA mitt rum vi sak göra om det och färglägga allt vitt (väggarna) och sedan sätta in en tapet på en fondvägg. Sedan sov jag över hon bella för att jag behöde någon att sova hoss min föreldrar var på ett ''party'' :D Men vi hade det rolligt!, men det var väll bara de x)
JUSTE VI BAKADE KÄRLEKS MUMS! MUMS<


IDAG- idag har jag inte gjort så mycket, men ja o bella cycklade till ahndbollen (tränar med 97:orna)
en gång i veckan för vi ska ha en ''mix cup'' 96 pojkarna finns inte så det blev 97 :D
sedan kom lollo över (hon är kvar) vi gör inte så mycket utan att träna på att göra en header och bakgrund
tror ja , sen ska vi äta :D


herråh!!! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0