ny dag

Hejsan

idag har jag inte gjort mycket
men på matten gjorde jag och julia skissentill vprat rum . vi sak göra ett ikea projekt,:Dgöra ett rum av en skolåda
rummet blev as snyggt det är svart,grått,vitt och rödd ;D as snyggt^^:) runt säng oh!

sen så på science så vare inte så mycket göra en albreport men ajg rebbis och karl gjorde inge hhaa,

sen så gick vi hem och ajg började äta en macka <3;D sen cyklade vi till handbollen det vra roloigt men jobbigt på vägen hem abra uppför:o <3

men sen FICK jag SUSHI!!!! MUMMSSSSÅ GOTT


BILDKÄLLA GOOGLE.SE

Kommentarer
Postat av: A N N I S P A N N I S

svar; hejan!

Jag hjälper dig så jättegärna med en design.

MEn jag tar betalt för det så jag oxå tjänar något på det :) Jag tar 150kr för en hel design, så får du något i stil med dom andra jag gjort om du kollar under fliken bloggdesign.



Kramar!

2009-04-21 @ 21:20:55
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: RYDS

sv: den förra designen vann www.bejjoochmejjo.blogg.se :)

2009-04-22 @ 07:36:26
URL: http://ryds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0