shoppis OCH plugg dag

Hejsan i dag har jag pluggat i 1 timme typ har prov i morgon på svenska jag hatar svenska:o BLÄ!,
 Men sen åkte jag och mammsseen till arninge centrum och shoppade, skor och en bok till mig, sedan TRÄFFADRE JAG ÄLSKLING SARA DÄÄRR <33,
 boken heter, hmm vad heter den nu i gen juste när 2 hav möts! DEN ÄR AS BRA har läst 50 sidor !! (så ovanligt för en felicia) boken handlar om en tjej som mister sin pappa som liten, han flyttar till Danmark, och nu när hennes mamma sjuk och dö. hela hennes resa dit, men jag ar inte läst lång alls:)
sedan några AS snygga ballerina skor!!:D bilder kommer där nere och på boken i think om jag hittar bilder, nu ska jaag snart plugga:(

den är så otroligt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0