:(

Hejehej!:) idag i skolan vare tråigaste (som vanligt) ;)
 jaooe Men och Amanda gjorde pretst (för test) Jag hade ett fel (jihho ovanligt ) haha ^^
 och det var några osm fotade mig o amanda :o men vi vet varför
nu kanske ni undrar varför?:o:o jaa nu ska sk jag säga ta det lite lungt bara!:D
 okej vi börjar om från börjah (hah)
 jag o amanda gick ner till datorna och loggade in på www.engelska.se  och skrev ut pretest  voch några fotoade oss för vi är så heta!:) sådära ^^

jaooe ! allt i dah typ?:) i morgn prov -.-
 MATTEEWHHH!  sedan läxa spanska glosor, engelska :p


PS.. jag älskar lina,lollo,cissi,roxy,susan,amanda,julia,räkan,bella,sosso,vickan,jennyy (A) ,amanda W amanda P ollii,emma,nathalie,ebba ja orkar inte rabbla upp alla 1000 tusen :3<3


lollo är min beestivenn!<3 och lina o cissi o vickan är dom bästa<3
och alla anda är oxå bäst <33
puss o kram lingon kram!:D

Kommentarer
Postat av: Susan

Nämen oj, här var jag också med ju! <3

Älskar dej också lilla Fiiiiiifiiiiii :)

2009-03-29 @ 16:30:43
URL: http://susn.blogg.se/
Postat av: jenny

jag jenny elr nån annan :o

2009-03-29 @ 21:44:16
URL: http://yenniie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ne det e juh Jenny du :) <3 jag glömde säkert 100 person jaja, :)

2009-03-30 @ 15:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0