SJUK KATT ;:(

Hejsan i dga eller igår märkte vi att min katt var sjuk :( ovh vi gick in på en sida och läste det stog

  sjuk katt Hej på dig.. Jag förstår om du är orolig för din katt när han/hon inte mår bra. För ett par år sen så blev våran katt sjuk han ville varken äta eller dricka vatten , han låg mest och sov tills vi märkte att han vår dålig. Kunde se det eftersom han var febrig och hade hängande huvud och han ville inte alls vara med på noterna.Jag gjorde som du gav han vatten via spruta. När det blev senare på dan så to jag ett beslut att ringa slöinge djursjukhus och de tyckte att jag skulle komma in med han direkt. Jag tycker att du skall observera om det inte har gått för många dar i annat fall ring vetrenären och beställ tid om gående det kan gälla livet för din kisse om han är riktigt sjuk. Det brukar dyka upp en räkning om man inte betalar på plats det går att ordna jag har själv gjort detta ett antal gånger. En tröst mitt i allt är ju att katter har ett väldigt bra läkkött,tycker ändå om du kan uppsöka vetrenär på säkra sidan. Är katten försäkrad så är det betydligt billigare för dig ekonomiskt. Har du ingen katt försäkring så kan du ju vända dig till agria första månaden kostar inget. Lycka till nu och jag hoppas att detta kan skänka lite tröst och en varm tass hälsning från vår katt till din att tillfrisknar nog snart och blir allt bättre skall du se. Hälsningar Lena matte till en bondkatt

ussh ;( sigrid jga ÄLSAKR DEJ och kKOMMER ALLTTID GÖRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0