HAHHAAH!

Tog den här från Cissis  blogg (cissipissi.blogg.se) ;)
1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

 1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?  Är du dum eller?
 2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Hej <3 inget själv?
 3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? Oki
 4. Vilket sms blev du mest berörd av?Ja det gör jag :D puss
 5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Hej :) påväg till mixcupen! du också? xD <3
 6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Fika på jobbet
 7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? Det var inge roligt :(
 8. Vad vill du höra mest av allt? Sitter i bilen, köpt en hjäm
 9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? Är du sur :s?
10. Din romantiska replik? hejsan jag mår inge bra så kna inte smsa. Älskar dej
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? Välkommen hem min älskling! puss mamma


haha XD

Kommentarer
Postat av: Johanna

hah den ska jag nog sno :)

2009-06-04 @ 13:16:47
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0