Ohu!

Hjensa i dga vaknade jag 6:45  Jag var väldigt trött x)
Jag gick upp och åt en smoothie!:D

med Vanlijyogurt,manga,banan,blåbär och hallon sen bara mixa mums!:D



jag gick hem i från 8:02 och bussen går 8 21 och bussen kom 21 jihho den var itne förskenad. Skolan började 9 och kom till skolan 15 minuter innan.

Jag hade på mig Rosa korta byor som är illrosa från HM ich svarta ballerina skor, svara tights, en svart t-shirt med en grå tröja över:D och sen grå jacka.
  Vädret var väldigt vått och tråkigt ute ,:( vill ah sommar sool bada :D haha

Vi började med mentortime vi gick ner och gjorde en salgs utvarderderig.
På so läste vi lite sedan pratade hon bort HELA lektionen haha ;D vi pratade om utvarderingen som vi skrev på mentortime osv.
på science gjorde ie n '''grov'' skiss :) På att hur man sak spara vatten

jag : VI KNA JUH ANVÄNDA DASS :D!
nathalie o kal-fredrik : ussh!
kalfrediik: vic tar med de ändå!:D
gruppen var sämst utan nathlie o jag!:D
och han ville inte bry sig om min blogg:oo taskigt?!?!?!?


detta ville nathalie att jag skulle skriva på min blogg

Idag avr amanda och julia inte i skolan det känndes lite tomt. Nathlaie tjatar om att hon vill ah en hund och slår felicia mobbnign x_X?  Det ahr varit en bra dag

FELICIA LUKTAR PRUTT! :o??
  tack så mycket nathlie:(

sen på engelskan så ska vi göra redovsinnignar det avr bar jg o sky som inte var klart *thihihi* Jag hatar honom. Han är STUPID IN HE'S HEAD!
bra på englska:D (host, host )

Ja det var den tråkiga dagen!:D

ojdå .. skrev nog lite för mycket?:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0