Snabba frågor!

1vad heter du? Felicia
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Josefin
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? -
4. vilket stjärntecken är du? Stenbock
5. vilken årgång är du? 96:a
6. vart bor du? Sthlm
7. bott utomlands? Nope,
8. flyttat antal gånger? Hm.. 4 ggr tror jag
9. vart skulle du vilja bo? Kanske Paris? nej jag vet inte hemma?.)
10. yrkesval? Har ej bestämt mig än... :/ xD


UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.50 cm
2. hur mycket väger du? - för mycket :o
3. hårfärg och frisyr? Blont, ganska normal lång och lite uppklippt hår
4. ögonfärg? Blå-gröna
5. mest nöjd med? Mina ögon,.
6. minst nöjd med? Ibland Kort, jag vill avra smalare :o
7. skostorlek? 39
8. glasögon? Nope
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen

FAVORITER
1. filmer? Vet inte drama/ komedi? :=
2. låtar? Tecnoh pop :) (hur stav de)?
3. årstider? Sommaren är den bästa,
4. mat/dryck? Sushi ramlösa <3
5. djur? Älskar hundar och katter
6. färg? Blå
7. parfym? Christina agulera
8. tv-program? Desperate Housewives, och mycket mera!
9. sysselsättning? hehe skola (A)

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? -
2. vad använder du just nu för skor? ballerina skor
3. favoritfärg på kläder? Brunt, svart, marinblått
4. favoritmaterial på kläder? Tunn, skön bomull  ylle
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu?fina skor neh venne
6. favoritaffärer? , H&M, zara, kommer inte på vad dom andra heter.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika :) 0-1000?
8. favoritmärke(n)? har inget specielly
9. vad har du för byxstorlek? haha de du :o
10. vad har du för tröjstorlek? :o xs ^^ eller mindre

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Rein x)
2. var har du i din:
¤ jackficka just nu? Har inget i mina fickor
¤ väska just nu? skolsaker, mobil, nycklar, SL-kort, plånbok,
3. vad är du beroende av? väner, data ,blogga famil djur <3
4. vilket land kommer du i från? Sverige men är  också fisk och esnisk
5. vilken sorts lypsyl använder du? -
6. vad tror du på? kärlek :)
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? venne ? xD
8. vad köpte du senast? Mina Timberlandskor
9. har du nåt husdjur? katter
10. vad bor du i? hus :D 

PRYLAR:
plånbok: brun ::p
tandborste: eltandborste rosa XD
smycken: En massa..
solglasögon: kommer ej på x=
underkläder: o:o?
nagellack: olika beronde på sommar /vinder :) sommar ljusa vinter an det bli mera slags mörka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0